Verwijzing in seconden

TELEMAINTENANCE VAN CITROËN

Profiteer van ons Telemaintenance aanbod en maak je hoofd vrij!

Je volgende onderhoud plannen of je remblokjes vervangen zijn allemaal zorgen die jij je binnenkort niet meer hoeft te maken. Want met Telemaintenance detecteert je wagen zelf eventuele afwijkingen en brengt je concessiehouder daar meteen van op de hoogte.

Dankzij dit gratis aanbod zonder abonnenment, communiceert je wagen zijn technische gegevens vanop afstand met je verkooppunt. Zo kan de interventie aan je Citroën worden voorbereid, zodat jij tijd wint en je budget optimaliseert.

Met Telemaintenance word je in realtime op de hoogte gebracht van de staat van je wagen en reis je in alle veiligheid.
Citroën C3 Aircross connected, pictogrammen illustreren het onderhoud

Hoe profiteer je van Telemaintenance?

Telemaintenance is een gratis dienst zonder abonnement, bestemd voor particuliere klanten. Het werkt op Citroën-wagens die zijn uitgerust met de Citroën Connect box, besteld vanaf 20 april 2016 (uitgezonderd C-Zéro).  

Man aan het stuur van een Citroën, binnenzicht

Voor meer details over het aanbod van Citroën op het gebied van Telemaintenance en de algemene verkoopvoorwaarden, kan je contact opnemen met je verkooppunt. Het Telemaintenance-aanbod is beschikbaar in de volgende landen, afhankelijk van de dekking van het mobiele telefoonnetwerk: Europees Frankrijk (met inbegrip van Corsica), Monaco, Italië (met inbegrip van Sardinië, Sicilië, Vaticaanstad, San Marino), Spanje (met inbegrip van de Canarische Eilanden, de Balearen, Melilla, Gibraltar, Andorra, Ceuta), Portugal (met inbegrip van Madeira en de Azoren), Duitsland (met inbegrip van Helgoland), Nederland (uitgezonderd Nederlandse Antillen, Aruba), Verenigd Koninkrijk (uitgezonderd Jersey, Guernsey, Man, Britse Maagdeneilanden, Caymaneilanden, Bermuda, Montserrat, Anguilla, Turks- en Caicoseilanden, Falklandeilanden), België, Luxemburg, Zwitserland, Oostenrijk, Liechtenstein

Top