BEKIJK DE INHOUD

DIENSTEN OP MAAT OM HET ONDERHOUD VAN UW CITROËN TE VEREENVOUDIGEN

Om het onderhoud van uw wagen te vergemakkelijken, stelt Citroën u specifieke en slimme diensten ter beschikking. Zowel voor, tijdens als na het onderhoud biedt Citroën Service een brede waaier aan diensten om u een vertrouwenservaring te bezorgen.

ONLINE AFSPRAAK

GA MET EEN GERUST HART NAAR UW AFSPRAAK

Een afspraak maken was nog nooit zo eenvoudig! Selecteer met enkele klikken online of in de My Citroën-app de dichtstbijzijnde werkplaats en het precieze uur van uw aankomst. U kunt zelfs genieten van specifieke kortingen tijdens de Happy Hours (naargelang de beschikbare uurroosters in uw werkplaats).

ONLINE PRIJSOPGAVE

GENIET VAN ONZE TRANSPARANTE ONDERHOUDSKOSTEN

Controleer de onderhoudskosten van uw voertuig op voorhand. Met enkele klikken krijgt u toegang tot de prijzen van alle uit te voeren werken. Dit zijn ook de bedragen die u worden gefactureerd.

CITROËN SERVICE 24/7

BRENG UW VOERTUIG LANGS WANNEER U WILT

Dankzij Citroën Service 24/7 kunt u uw wagen op elk uur van de dag of nacht in de werkplaats afzetten. Volg gewoon de aanwijzingen op het scherm om uw wagen in enkele ogenblikken binnen te brengen of op te halen, en dat zeven dagen op zeven, de klok rond. Wij nemen per sms contact met u op om u alle nuttige informatie te bezorgen.

Kiest u voor een vervangwagen, dan kunt u de sleutels op dezelfde manier ophalen en terugbrengen.

PICK-UP & DELIVERY

ORGANISEER UW ONDERHOUDSBEURT ZONDER U NAAR DE WERKPLAATS TE VERPLAATSEN

Geniet van het comfort van ‘Pick-up & Delivery’! Dankzij deze service komt Citroën naar u toe. Een lid van het team van uw Citroën-werkplaats zal zich naar uw woonplaats verplaatsen om uw wagen op te halen. Hij brengt hem ook terug zodra het onderhoud is uitgevoerd.

VIDEOCHECK

VERZEKER EEN TRANSPARANTE OPVOLGING VAN DE INTERVENTIE

Videocheck is een innovatieve dienst die de naverkoopafdeling gebruikt voor bijkomende werkzaamheden in de werkplaats.

Als tijdens een interventie noodzakelijke interventies worden geïdentificeerd die aanvankelijk niet gepland waren, wordt u door de werkplaats op de hoogte gebracht.

Dankzij Videocheck krijgt u in alle transparantie een video van de interventies die aan uw voertuig moeten gebeuren. U ontvangt een sms of e-mail met de voorgestelde werken, die u naar wens kunt aanvaarden of weigeren. Zo kunt u de bijbehorende offerte vanop afstand valideren of weigeren.

Door de handelingen aan uw wagen te bundelen, bespaart u tijd met de dienst Videocheck.

MOBILITEITSOPLOSSING

PROFITEER VAN ONZE SERVICE VOOR MEER COMFORT

Bij elke onderhoudsbeurt aan uw Citroën bieden we u een mobiliteitsoplossing aan.

CITROËN EXPRESS SERVICE

LAAT UW WAGEN SNEL ONDERHOUDEN

Dit is de ideale oplossing om het geplande onderhoud aan uw voertuig te laten uitvoeren. Citroën Service Express biedt kwalitatief onderhoud aan, uitgevoerd door twee technici die speciaal zijn opgeleid voor deze dienst. We garanderen u een professionele, vriendelijke en aanpasbare service. Deze service wordt in zeer korte tijd uitgevoerd om de immobilisatie van uw voertuig te beperken, zodat u uw activiteiten snel kunt voortzetten. Tijdens het onderhoud van uw wagen kunt u terecht in een ontspanningsruimte (wifi, koffie, frisdranken, lectuur). Bovendien kunt u met deze dienst eventuele bijkomende werkzaamheden bespreken, zodat u uw budget onder controle kunt houden.

ELEKTRONISCH ONDERHOUDSBOEKJE

PLUK DE VRUCHTEN VAN EEN VOLLEDIG DIGITAAL ONDERHOUDSBOEKJE

Activeer nu de dienst ‘elektronisch onderhoudsboekje’ om het onderhoud te vergemakkelijken. Daarin vindt u de hele voorgeschiedenis van onderhoudsbeurten en interventies aan uw wagen, evenals de te voorziene interventies. Uw elektronisch onderhoudsboekje is uitsluitend beschikbaar in uw persoonlijke ruimte van de My Citroën-app.

Pluk de vruchten van het elektronisch onderhoudsboekje, het eerste volledig digitale onderhoudsboekje dat Citroën voor u heeft ontwikkeld.

BETAALOPLOSSINGEN

PROFITEER VAN EENVOUDIGE OPLOSSINGEN OM EEN VRIJE GEEST TE BEHOUDEN

Herstellingen en onderhoud komen financieel niet altijd op het juiste moment, maar een perfect werkende auto is essentieel voor uw veiligheid en die van uw naasten. Om u de nodige gemoedsrust te geven en tegelijk uw financiën onder controle te houden, biedt Citroën Service vier betaalmethoden voor elk bezoek aan de werkplaats. U kunt kiezen uit:

  • Vooraf online betalen
  • De interventie rechtstreeks online betalen
  • Uw facturen kosteloos spreiden over vier betalingen
  • De kosten tot 30 dagen na de interventie betalen

Deze nieuwe dienst brengt geen extra kosten met zich mee en is snel, gemakkelijk en veilig.

CITROËN ASSISTANCE

SCHENK UZELF GEMOEDSRUST DOOR OP ONS TE KUNNEN REKENEN

Geniet van Citroën Assistance als uw voertuig geïmmobiliseerd is bij pech of een ongeval. Wij helpen u uit de nood en nemen de herstelling van uw voertuig voor onze rekening, zodat u uw weg kunt vervolgen, zelfs als u voor uw deur pech krijgt.

Alle voertuigen van Citroën genieten levenslange bijstand als u uw onderhoud laat uitvoeren in ons netwerk.

MY CITROËN-APP

VERLENG DE ERVARING

Met de My Citroën-app:

  • wordt u op de hoogte gebracht van de deadlines van uw volgende onderhoudsbeurten;
  • maakt u een afspraak in uw favoriete Citroën-werkplaats en ontvangt u snel een offerte;
  • geniet u een gepersonaliseerde opvolging van het onderhoud aan uw wagen naargelang uw rijstijl (garantie, kilometerstand, data van de volgende werkplaatsbezoeken) en krijgt u toegang tot de diensten van Citroën.

ONDERHOUD OP AFSTAND

RIJ MET EEN GERUST GEMOED

Maak u geen zorgen meer over uw volgende bezoek aan de werkplaats. Met het aanbod Onderhoud op afstand detecteert uw wagen zelf eventuele anomalieën en waarschuwt hij meteen uw werkplaats.

Onderhoud op afstand is een gratis service zonder abonnement. Hiermee kan uw wagen zijn technische gegevens vanop afstand doorgeven aan uw verkooppunt. Zo wordt de interventie aan uw Citroën vervroegd. U wint tijd en optimaliseert uw budget.

De dienst Onderhoud op afstand is beschikbaar op de modellen uitgerust met de Citroën Connect Box, besteld vanaf 20 april 2016.

MODERNISERINGSCAMPAGNE

WEES STEEDS TIJDIG OP DE HOOGTE

Citroën informeert alle eigenaars van voertuigen die betrokken zijn bij een moderniseringscampagne, hetzij per post, hetzij bij een eenvoudig bezoek aan de werkplaats.

Neem daarna contact op met de Naverkoopverantwoordelijke van de erkende hersteller van uw keuze. Na controle kan hij u bevestigen of uw wagen al dan niet betrokken is bij een moderniseringscampagne. We vragen u ook om na te gaan of uw postgegevens nog steeds correct geregistreerd zijn.