CITROËN WE CARE
TOT 8 JAAR SPECIALE GARANTIE (i) Als je vrij besluit om op deze Citroën regelmatig betaald onderhoud te laten uitvoeren zoals voorzien in het onderhoudsboekje en dat in het Citroën-netwerk wordt uitgevoerd, geniet je gratis van een speciale garantie die de belangrijkste mechanische onderdelen van de wagen dekt. Deze speciale garantie is geldig tot het eerstvolgende reguliere onderhoudsinterval, tot een maximum van 8 jaar (inclusief de duur van de commerciële garantie van de fabrikant) of 160.000 km (afhankelijk van wat zich het eerst voordoet, hierbij verduidelijk dat de wettelijke garantie niet beperkt wordt door deze termijnen ) vanaf de eerste registratie van de wagen. Deze speciale garantie heeft geen invloed op de commerciële garantie van de fabrikant, die geldig is, ongeacht waar het regelmatige onderhoud van de wagen is uitgevoerd. Deze speciale garantie beperkt de rechten van de consument niet in het kader van zijn wettelijke garantie. Raadpleeg voor de inhoud, beperkingen en voorwaarden van deze speciale garantie de algemene voorwaarden die beschikbaar zijn op de website van Citroën.
ZONDER INVLOED OP DE WETTELIJKE FABRIEKSGARANTIE VAN 2 JAAR
Citroën We Care
Deze unieke dienstverlening is beschikbaar voor alle personenwagens en motortypes (met uitzondering van de AMI) en bedrijfswagens (uitgezonderd Citroën Holidays, taxi’s, wagens met chauffeur, ambulances en andere noodvoertuigen, rijschoolwagens, medische voertuigen, voertuigen bestemd voor kortetermijnverhuur of betalend personenvervoer, brandweervoertuigen, voertuigen ingeschreven op naam van een Stellantis-retailer en voertuigen die worden gewijzigd of worden gebruikt in races of rally’s). De dekking heeft betrekking op essentiële onderdelen zoals de motor, de versnellingsbak, de transmissie en de aandrijflijn voor alle nieuwe inschrijvingen vanaf 10 januari 2025.
Citroën FlexCare
Breid je dekking uit met een FlexCare-onderhoudsplan voor optimale gemoedsrust
FAQ
Wat is Citroën We Care?
Welke wagens komen in aanmerking voor We Care?
Is er een kilometer- of leeftijdslimiet voor We Care?
Dien je een procedure te volgen om het We Care-programma te activeren?
Wat gebeurt er als ik mijn wagen verkoop?
Wat dekt het Citroën We Care-programma?
Dekt het Citroën We Care-programma de onderdelen en arbeidskosten?
Omvat de Citroën We Care 24/7 pechhulp?
Dekt de Citroën We Care mijn wagen in het buitenland?
Waar kan ik de lijst met erkende Citroën-herstellers vinden?
Deze lijst raadpleeg je via onderstaande link. Met een paar klikken vind je de dichtstbijzijnde erkende Citroën-hersteller.