CITROËN WE CARE

TOT 8 JAAR SPECIALE GARANTIE (i) Als je vrij besluit om op deze Citroën regelmatig betaald onderhoud te laten uitvoeren zoals voorzien in het onderhoudsboekje en dat in het Citroën-netwerk wordt uitgevoerd, geniet je gratis van een speciale garantie die de belangrijkste mechanische onderdelen van de wagen dekt. Deze speciale garantie is geldig tot het eerstvolgende reguliere onderhoudsinterval, tot een maximum van 8 jaar (inclusief de duur van de commerciële garantie van de fabrikant) of 160.000 km (afhankelijk van wat zich het eerst voordoet, hierbij verduidelijk dat de wettelijke garantie niet beperkt wordt door deze termijnen ) vanaf de eerste registratie van de wagen. Deze speciale garantie heeft geen invloed op de commerciële garantie van de fabrikant, die geldig is, ongeacht waar het regelmatige onderhoud van de wagen is uitgevoerd. Deze speciale garantie beperkt de rechten van de consument niet in het kader van zijn wettelijke garantie. Raadpleeg voor de inhoud, beperkingen en voorwaarden van deze speciale garantie de algemene voorwaarden die beschikbaar zijn op de website van Citroën.  

ZONDER INVLOED OP DE WETTELIJKE FABRIEKSGARANTIE VAN 2 JAAR

 
 
Citroën We Care

Citroën We Care  bestaat uit aanvullende speciale garantie voor 6 jaar met een speciale dekking (nadat de fabrieksgarantie is verlopen) en wordt geactiveerd als je je wagen laat onderhouden bij een erkende hersteller uit het Citroën-netwerk volgens ons aanbevolen onderhoudsschema. Deze geldt tot je volgende onderhoudsbeurt voor maximaal 8 jaar en/of 160.000 km, in overeenstemming met de voorwaarden van het programma.

 

Deze unieke dienstverlening is beschikbaar voor alle personenwagens en motortypes (met uitzondering van de AMI) en bedrijfswagens (uitgezonderd Citroën Holidays, taxi’s, wagens met chauffeur, ambulances en andere noodvoertuigen, rijschoolwagens, medische voertuigen, voertuigen bestemd voor kortetermijnverhuur of betalend personenvervoer, brandweervoertuigen, voertuigen ingeschreven op naam van een Stellantis-retailer en voertuigen die worden gewijzigd of worden gebruikt in races of rally’s). De dekking heeft betrekking op essentiële onderdelen zoals de motor, de versnellingsbak, de transmissie en de aandrijflijn voor alle nieuwe inschrijvingen vanaf 10 januari 2025.

 

Citroën We Care weerspiegelt het engagement van Citroën op het vlak van kwaliteit en betrouwbaarheid.
 
 

Citroën FlexCare

Breid je dekking uit met een FlexCare-onderhoudsplan voor optimale gemoedsrust

Service Care Plus
Citroën Assistance (incl. stroompanne) + Onderhoudsprogramma + Gezondheidsstatus batterij
 
Complete Care Plus
Verlengde garantie (Tractiebatterij) + Gepland Onderhoud + Citroën Assistance (incl. stroompanne) + Gezondheidsstatus batterij + Slijtageonderdelen

 
 
FAQ


Wat is Citroën We Care?

Citroën We Care is een nieuw programma dat de belangrijkste onderdelen van je wagen dekt en geactiveerd wordt als je je wagen laat onderhouden bij het Citroën-netwerk volgens ons aanbevolen onderhoudsprogramma.

Welke wagens komen in aanmerking voor We Care?

Citroën We Care geldt voor alle personen- (met uitzondering van de AMI) en bedrijfswagens (uitgezonderd Citroën Holidays, taxi’s, wagens met chauffeur, ambulances en andere noodvoertuigen, rijschoolwagens, medische voertuigen, voertuigen bestemd voor kortetermijnverhuur of betalend personenvervoer, brandweervoertuigen, voertuigen ingeschreven op naam van een Stellantis-retailer en voertuigen die worden gewijzigd of worden gebruikt in races of rally’s). Voor meer info verwijzen we je graag naar de algemene voorwaarden.

Is er een kilometer- of leeftijdslimiet voor We Care?

Citroën We Care bestaat uit een aanvullende garantie van 6 jaar speciale dekking (nadat de fabrieksgarantie is verlopen) en wordt geactiveerd als je je wagen laat onderhouden in het Citroën-netwerk volgens ons aanbevolen onderhoudsschema. De garantie geldt tot de volgende onderhoudsbeurt voor maximaal 8 jaar of 160.000 km, afhankelijk van wat welke maatstaf het eerst wordt bereikt en in overeenstemming met de voorwaarden van het programma.

Dien je een procedure te volgen om het We Care-programma te activeren?

Geen enkele handeling is vereist; het abonnement wordt automatisch afgesloten zolang het onderhoud binnen het Citroën-netwerk wordt uitgevoerd.

Wat gebeurt er als ik mijn wagen verkoop?

De Citroën We Care-garantie is gekoppeld aan de wagen. De nieuwe eigenaar profiteert daarom van de garantie en de geldigheidsduur blijft ongewijzigd.

Wat dekt het Citroën We Care-programma?

De omvang van de gedekte onderdelen hangt af van het motortype. Een volledige lijst is beschikbaar in de algemene voorwaarden van het We Care-programma.

Dekt het Citroën We Care-programma de onderdelen en arbeidskosten?

Ja, alle onderdelen die in de algemene voorwaarden van het programma zijn opgenomen zijn gedekt. Dat geldt ook voor de arbeidskosten.

Omvat de Citroën We Care 24/7 pechhulp?

Het programma dekt geen pechhulp.

Dekt de Citroën We Care mijn wagen in het buitenland?

Ja, tijdens een verblijf van minder dan 90 dagen in de Europese Unie, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk.

Waar kan ik de lijst met erkende Citroën-herstellers vinden?

Deze lijst raadpleeg je via onderstaande link. Met een paar klikken vind je de dichtstbijzijnde erkende Citroën-hersteller.

https://www.citroen.be/nl/tools/uw-verkooppunt-vinden.html