Bekijk de inhoud
Citizen Diensten voor het onderhoud van uw Citroën

Bestemming Zen

Met Citizen blijft u ook na de aankoop van uw voertuig helemaal zen. We ontwikkelden dit serviceprogramma om uw leven met Citroën nog méér te vereenvoudigen. Met het CITIZEN-programma geniet u van een uitgebreid dienstensysteem. Het begeleidt u gedurende het hele aankooptraject: van het ontdekken en het kiezen, tot de levering van uw wagen.
 
 
 
 
 

MYCITROËN APP

Mijn geconnecteerde wagen

"De MyCitroën app is beschikbaar in de App Store en op Google Play (Android).

Hiermee krijgt u toegang tot een groot aantal diensten die de onderhoudservaring met uw Citroën zo aangenaam mogelijk maken. De app waarschuwt u wanneer uw Citroën aan een onderhoudsbeurt toe is. Vervolgens kunt u rechtstreeks vanuit uw zetel een afspraak maken en eventueel een offerte vragen bij uw eigen garage. Daarbovenop krijgt u langs deze weg ook als eerste interessante aanbiedingen van Citroën en zijn partners, exclusieve proefritten en VIP-uitnodigingen. Meer dan redenen genoeg om de app nu te downloaden!"

MYCITROËN DRIVE

Mijn geplande reis

Met MYCITROËN DRIVE plant u uw reizen al naargelang uw behoeften. De app informeert u in realtime over het verkeer, de flitspalen op uw weg, de brandstofprijzen, waar zich oplaadpunten bevinden en of er parkeerplaatsen zijn op uw bestemming. U droomde van een copiloot? Wel, het is zover!

MYCITROËN TIPS

Tips om nog beter te rijden

MYCITROËN ASSIST

Mijn bijstand op afstand

Gebruik Citroën Assistance wanneer u in panne staat of na een ongeval. Wij ontfermen ons over u en de herstelling van uw voertuig. Zo kan u uw weg vervolgen, zelfs als u stilstaat voor uw eigen deur. 

Alle Citroëns genieten levenslange bijstand indien u uw onderhoud in ons netwerk laat uitvoeren. 

ADVIESDIENSTEN

Op zoek naar de beste garage
Bekijk via Citroën Advisor de mening van onze klanten over de kwaliteit van de dienstverlening in onze garages. Ook u kan er heel transparant uw mening geven over uw garage en uw klantenervaring bij Citroën.

TELEONDERHOUD

Uw onderhouds- en herstellingswaarschuwingen uitgelegd door Citroën

Teleonderhoud waakt erover dat uw auto probleemloos blijft rijden en waarschuwt u wanneer deze een veiligheids- of onderhoudswaarschuwing geeft. 

Als uw onderhoudsdatum in zicht komt of als er een controlelampje gaat branden, dan wordt u hiervan verwittigd. Zo kan u onmiddellijk een afspraak maken in de garage van uw keuze.

ONLINE OFFERTE EN AFSPRAAK

Online een afspraak maken of een offerte aanvragen
Een afspraak maken of een offerte aanvragen was nog nooit zo eenvoudig. Online of op de MyCitroën App selecteert u met een paar kliks de dichtstbijzijnde garage, het gewenste soort offerte en het precieze tijdstip van uw komst. U profiteert zelfs van speciale kortingen tijdens de Happy Hours (afhankelijk van de beschikbare uren in uw garage).

24/7 TOT UW DIENST

Mijn auto brengen wanneer ik wil

Met Citroën Service 24/7 kunt u uw auto op elk moment van de dag of nacht afzetten bij onze garage. Volg gewoon de instructies op het scherm om uw voertuig af te leveren of op te halen: 24/7 in een mum van tijd geregeld. Wij bezorgen u alle relevante informatie via sms. Kiest u voor een vervangwagen, dan worden de sleutels op dezelfde manier afgehaald en weer terugbezorgd.

SERVICE ON WHEELS

Lokale content

Lokale content

PICK UP & DELIVERY !

Onderhoud zonder naar de garage te gaan

Geniet van het gemak van Pick-up & Delivery*! Met deze service komt Citroën naar u toe. Een medewerker van uw Citroën-garage komt naar de plaats van uw keuze om uw auto op te halen en brengt hem weer terug zodra het onderhoud afgerond is.

*service beschikbaar afhankelijk van de reparateur

VIDEOCHECK

Validering van de te verrichten werkzaamheden via video

Videocheck is een innovatieve dienst die wordt gebruikt door de dienst na verkoop voor bijkomende werkzaamheden in de garage. 

Als tijdens een interventie noodzakelijke ingrepen aan het licht komen die aanvankelijk niet gepland waren, wordt u door de garage verwittigd. 

Via videocheck ontvangt u dan in alle transparantie beelden van de uit te voeren werkzaamheden aan uw voertuig. Het voorstel voor de uit te voeren werken, dat u vrij kunt aanvaarden of weigeren, wordt u per sms of e-mail toegestuurd. U kunt vervolgens al dan niet instemmen met de bijbehorende schatting. Door de werkzaamheden aan uw auto te groeperen, bespaart Videocheck u heel wat kostbare tijd.

MAINTENANCE E-BOOK

100% digitaal onderhoudsboekje

Citroën ontwikkelde voor u Maintenance e-book, het allereerste 100% digitale onderhoudsboekje. U vindt er uw volledige onderhoudsgeschiedenis, alle aan uw voertuig uitgevoerde én de nog in te plannen werkzaamheden. Uw Maintenance e-book is uitsluitend beschikbaar via de persoonlijke ruimte op uw MyCitroën-app.

Kaarten updaten

GPS-kaartupdate

Uw navigatiesysteem heeft actuele kaartgegevens nodig om optimaal te kunnen functioneren. Daarom biedt Citroën aan uw kaartmateriaal regelmatig bij te werken.