Verwijzing in seconden

PROFITEER VAN DE GECONNECTEERDE DIENSTEN
SOS & ASSISTANCE EN TELEMAINTENANCE

MET CITROËN CONNECT BOX

De uitrusting Citroën Connect Box wordt standaard geïnstalleerd en is perfect geïntegreerd in het interieur van je Citroën. Hij laat je toe gebruik te maken van de geconnecteerde diensten SOS & Assistance et Telemaintenance. Ontdek hoe je van nog meer veiligheid kan genieten.

CITROËN CONNECT BOX

Citroën Connect Box bevat een eigen simkaart waarmee gegevens kunnen uitgewisseld worden via internet, evenals zijn eigen gps-ontvanger.

Citroën Connect Box uitrusting

SOS & ASSISTANCE

OM IN ALLE RUST TE REIZEN

SOS en Assistance zijn de geogelokaliseerde noodoproep- en bijstanddiensten van Citroën. Bij een ongeval of eender welke andere situatie die een dringende interventie vereist (pech, onwel worden ...) maken ze de interventie van de juiste hulpdiensten mogelijk. Deze gratis diensten zijn 24u/24 en 7d/7 beschikbaar en vereisen geen abonnement. De Citroën Connect Box laat je toe van deze twee diensten te profiteren in je wagen zonder bijkomende kosten.

Vrouw die een computer gebruikt, een hoofdtelefoon draagt en in een contactcenter werkt.

ACTIVERING VAN

Bij een aanrijding zorgt de geogelokaliseerde noodoproepfunctie ervoor dat de wagen zelf een hulpdienst contacteert die de bestuurder opbelt om de situatie te evalueren. Indien nodig stuurt hij dan de hulpdiensten uit. Als een inzittende in de wagen het slachtoffer of de getuige is van een kritieke situatie, kan hij ook de dienst gebruiken door gedurende 3 seconden op de knop 'SOS' te duwen.

ACTIVERING VAN DE BIJSTAND

De functie Assistance kan geactiveerd worden bij pech of wanneer een van de inzittenden van de wagen onwel wordt.
Om een geogelokaliseerde bijstandoproep te starten, druk je op de 'Double Chevron'-knop gedurende 3 seconden. Zo word je verbonden met een contactcenter dat een eerste diagnose uitvoert. Indien nodig stuurt deze dan wegenhulp uit.
Bestuurder die naast zijn wagen op de komst van de wegenhulp wacht.

TELEMAINTENANCE

OM ZORGELOOS TE REIZEN

Het volgende onderhoud van je Citroën plannen of het bijvullen van de koelvloeistof zijn zaken waar jij je geen zorgen meer over hoeft te maken! Met de Telemaintenance-dienst detecteert je wagen eventuele waarschuwingen en brengt hij Citroën rechtstreeks op de hoogte. De Citroën-teams kunnen de situatie dan gemakkelijk op afstand analyseren en contact met je opnemen om een afspraak te maken in het verkooppunt van je keuze. De Telemaintenance-dienst biedt je info in realtime over de staat van je wagen. Zo reis je veilig, spaar je tijd uit en optimaliseer je je budget.

Man achter het stuur van zijn geconnecteerde wagen die is uitgerust met de Citroën Connect Box

GRATIS
ZONDER ABONNEMENT

De dienstTelemaintenance1 is gratis en vereist geen abonnement. Hij is bestemd voor zowel particulieren als professionals (tot 5 voertuigen).
De Telemaintenance-service werkt op onze wagens die zijn uitgerust met de Citroën Connect Box.
Als je wagen2 niet over deze uitrusting beschikt, kan je toch profiteren van een dienst die gelijkwaardig is aan Telemaintenance door een InfoBox te laten plaatsen tijdens een interventie in een Citroën Atelier. Op Citroën Services Store kan je nagaan of je wagen hiervoor in aanmerking komt.

1 De dienst Telemaintenance is beschikbaar in de volgende landen, onder voorbehoud van de dekking van de telefoniedienst: Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal, Duitsland, Nederland (uitgezonderd Nederlandse Antillen, Aruba), Verenigd Koninkrijk (uitgezonderd Jersey, Guernsey, Man, Britse Maagdeneilanden, Caymaneilanden, Bermuda, Montserrat, Anguilla, Turks- en Caicoseilanden, Falklandeilanden), België en Luxemburg.


2 Geldig voor Citroën C4 (vanaf het model 2010), Citroën C4 Cactus, Citroën C4 Picasso (vanaf het model 2013) en Citroën C3 (vanaf het model 2016).

Top