De uitrusting Citroën Connect Box wordt standaard geïnstalleerd en is perfect geïntegreerd in het interieur van je Citroën. Hij laat je toe gebruik te maken van de geconnecteerde diensten SOS & Assistance et Telemaintenance. Ontdek hoe je van nog meer veiligheid kan genieten.
Citroën Connect Box bevat een eigen simkaart waarmee gegevens kunnen uitgewisseld worden via internet, evenals zijn eigen gps-ontvanger.
SOS en Assistance zijn de geogelokaliseerde noodoproep- en bijstanddiensten van Citroën. Bij een ongeval of eender welke andere situatie die een dringende interventie vereist (pech, onwel worden ...) maken ze de interventie van de juiste hulpdiensten mogelijk. Deze gratis diensten zijn 24u/24 en 7d/7 beschikbaar en vereisen geen abonnement. De Citroën Connect Box laat je toe van deze twee diensten te profiteren in je wagen zonder bijkomende kosten.
Het volgende onderhoud van je Citroën plannen of het bijvullen van de koelvloeistof zijn zaken waar jij je geen zorgen meer over hoeft te maken! Met de Telemaintenance-dienst detecteert je wagen eventuele waarschuwingen en brengt hij Citroën rechtstreeks op de hoogte. De Citroën-teams kunnen de situatie dan gemakkelijk op afstand analyseren en contact met je opnemen om een afspraak te maken in het verkooppunt van je keuze. De Telemaintenance-dienst biedt je info in realtime over de staat van je wagen. Zo reis je veilig, spaar je tijd uit en optimaliseer je je budget.
1 De dienst Telemaintenance is beschikbaar in de volgende landen, onder voorbehoud van de dekking van de telefoniedienst: Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal, Duitsland, Nederland (uitgezonderd Nederlandse Antillen, Aruba), Verenigd Koninkrijk (uitgezonderd Jersey, Guernsey, Man, Britse Maagdeneilanden, Caymaneilanden, Bermuda, Montserrat, Anguilla, Turks- en Caicoseilanden, Falklandeilanden), België en Luxemburg.
2 Geldig voor Citroën C4 (vanaf het model 2010), Citroën C4 Cactus, Citroën C4 Picasso (vanaf het model 2013) en Citroën C3 (vanaf het model 2016).