Bekijk de inhoud

LA MAISON CITROËN 

André Citroën slaagde er in zijn tijd beter in dan wie ook om de heersende opvattingen in de autodistributie te doorbreken. La Maison Citroën® is het resultaat van dat erfgoed. Het merk toont nog maar eens zijn durf en creativiteit door te innoveren met nieuwe ontmoetingsplaatsen voor zijn klanten, meer bepaald in de stad. Citroën geeft zo aan dat het niet alleen in zijn modellen maar ook daarbuiten een groot belang hecht aan het welzijn van bestuurders en passagiers. 

LA MAISON CITROËN 

André Citroën slaagde er in zijn tijd beter in dan wie ook om de heersende opvattingen in de autodistributie te doorbreken. La Maison Citroën® is het resultaat van dat erfgoed. Het merk toont nog maar eens zijn durf en creativiteit door te innoveren met nieuwe ontmoetingsplaatsen voor zijn klanten, meer bepaald in de stad. Citroën geeft zo aan dat het niet alleen in zijn modellen maar ook daarbuiten een groot belang hecht aan het welzijn van bestuurders en passagiers. 

DE BELICHAMING VAN CITROËN-COMFORT

Warm, kleurrijk en interactief

Citroën ontwikkelde een omgeving met veel hout, comfortabele zetels, en muren met tekst, schermen en personaliseringsaccessoires. Een bijzonder ontspannende cocon met intense belevingen, waarin elk decoratie-item past zoals in een echt huis. La Maison Citroën® belichaamt het Citroën-comfort en stemt zich af op de nieuwe manieren van consumeren om zo dicht mogelijk bij de klanten te staan.

Vlot en speels

La Maison Citroën® is de concrete uitdrukking van de merkbelofte ‘Inspired by You’. Laat u leiden langs een specifiek voor u ontwikkeld parcours. Naast de tentoongestelde wagens is het Citroën-gamma aanwezig op de muren, die zijn getooid met velgen, stuurwielen en bekledingsstalen. Zo krijgt elke bezoeker van La Maison Citroën® de gelegenheid om de materialen aan te raken en de kleuren te kiezen.

Fysiek en digitaal

U krijgt een unieke beleving die ‘cosy’ aan technologie koppelt, in een stedelijk concept op het kruispunt van de digitale wereld en echte, fysieke ervaringen. De configuratietafel met 3D-scherm creëert een immersieve beleving met een uitzonderlijk weergave. Ook het virtuele museum Citroën Origins, dat bezocht kan worden via een eigen aanraakscherm, is aanwezig in La Maison Citroën®.

Ontworpen voor u en uw aankopen

In The Citroënist Café centraal in La Maison Citroën kunt u even een pauze nemen. In het verkoopsalon zonder scheidingswanden kunt u praten over en finaal beslissen over alle details van uw aankoop. De 'Le Petit Citroën'-shop biedt een ruim assortiment miniaturen en lifestyleproducten.

INTERNATIONAAL

Het eerste Maison Citroën werd in 2017 geopend in de rue Saint-Didier in Parijs. Het verkooppuntconcept voor de stad werd sindsdien internationaal uitgerold. De 'city store' is al in 13 landen aanwezig.