Bekijk de inhoud
 
 
 
"SUCCESSFUL WOMEN" MET SOFIE VAN DEN BUSSCHE
Het originele talkshowformat dat door Citroën werd gecreëerd voor de lancering van de nieuwe C5 X in België.

 

 

De C5 X is het nieuwe vlaggenschip van Citroën. Het verenigt alle expertise van Citroën op het gebied van comfort, reizen en meer in het algemeen het welzijn van de wagen : een ware uitnodiging tot sereniteit. Citroën is altijd een merk geweest dat bekend staat om zijn innovatieve  en  avant-gardistische  aanpak.  Vanuit  dit  uitgangspunt  wilde  Citroën Belux  ook  een  originele  communicatieaanpak  ontwikkelen  die  de  filosofie  van  zijn nieuwste  creatie  in  de  verf  zet  via  ontmoetingen  met  inspirerende  zakenvrouwen  die vertellen over hun professionele ervaringen.

 

Vier afleveringen werden gemaakt en worden uitgezonden op de sociale netwerken van het merk in België. Het concept is 100% Belgisch en de voorgestelde vrouwen vertellen over hun professionele activiteiten, hun successen of hun uitdagingen. In de eerste drie video's  ontdekken  we  mevrouw  Georgia  Brooks,  CEO  &  oprichtster  van  "The  Nine",  de eerste business club gewijd aan vrouwen, gevestigd in Brussel en mevrouw Gloria Barudy Vasquez,  algemeen  directeur  van  het  Belgische  modehuis  NATAN  en  mevrouw  Laetitia Van  Hove,  oprichtster  van  Five  Oh,  een  bedrijf  gespecialiseerd  in  de  communicatie  van muzikale artiesten en de creatie en promotie van muzikale evenementen.

 

In de vierde video van "Successful Women" geeft Citroën het woord aan mevrouw Sofie Van den Bussche, manager en eigenaar van haar eigen kunstgalerij die haar naam draagt. Gallery Sofie Van den Bussche is een Belgische en internationale galerij voor hedendaagse kunst  in  Brussel,  met  als  doel  het  promoten  van  opkomende en gerenommeerde kunstenaars die haar nauw aan het hart liggen. Het zorgt ervoor dat elke tentoonstelling anders is en een ander perspectief op hedendaagse kunst laat zien. Haar uitgangspunt is altijd de kunstenaar en zijn werk te laten stralen, elk met zijn eigen verhaal. Dat kan via solo-,  duo-of  groepstentoonstellingen,  van  abstract  tot figuratief,  van  schilderij  tot beeldhouwwerk. Ik ben er ook van overtuigd dat een confrontatie tussen de oudere en de jongere  generatie  een  fascinerende  dynamiek oplevert. Ze  streeft  naar  minstens  zes  of zeven tentoonstellingen per jaar. Gallery Sofie Van den Bussche wil een boeiend platform bieden waar kunstenaars,   kunstliefhebbers, kunstverzamelaars en nieuwsgierige bezoekers elkaar kunnen ontmoeten