COVID-19 | Respect gezondheidsmaatregelen in onze showrooms en ateliers - Citroën zet zich in voor jou

MEER WETEN

Verwijzing in seconden

In deze moeilijke omstandigheden zet Citroën Service zich in om jouw veiligheid en gezondheid en die van je passagiers te beschermen.

We hebben in ons hele netwerk richtlijnen ingevoerd om de gezondheidsmaatregelen nauwgezet op te volgen. 

Onze teams zijn opgeleid om de versterkte gezondheidsvoorschriften na te leven om zowel jou als henzelf te beschermen. Ze passen strikte werkmethodes toe die goedgekeurd zijn door gezondheidsprofessionals. Ze gebruiken producten die zijn geselecteerd door onze technische en medische experts om kwalitatief werk te garanderen. 

De desinfectie van je wagen omvat meerdere stappen om je een optimale prestatie te garanderen:

. De technici trekken individuele bescherming aan

. Voorbereiding van de wagen

. Reiniging en desinfectie van het interieur van je wagen in 17 stappen met alle deuren open. 

. Reiniging en desinfectie van het exterieur van je wagen

. De technici verwijderen hun individuele bescherming

We verbinden ons ertoe om je aanbiedingen vooor te stellen op maat van je veiligheidsbehoeftes. Zo hebben we bijvoorbeeld een forfait VEILIGHEID & DESINFECTIE ontwikkeld dat een veiligheidscontrole omvat (met 20 controlepunten), een reiniging van de airco, een filtervervanging. We bieden je de manuele desinfectie van de binnen- en buitenkant van je wagen gratis aan.

Citroën Service doet er alles aan om het onderhoud en de herstelling van de bedrijfs- of particuliere voertuigen van zijn klanten te verzekeren en om hen bijstand te bieden bij pannes. Zo willen we bijdragen aan de mobiliteit van de openbare diensten en van de klanten die hun wagen nodig hebben voor essentiële trajecten (werk, gezondheid …) met respect voor de gezondheidsmaatregelen.

Onze eerste prioriteit is de bescherming van de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers door uitzonderlijke maatregelen in te voeren in onze ateliers: scheidingsmaatregelen, verplichte handschoenen, naleven van een veiligheidsafstand tussen de mensen, inclusief verruimde wachtrijen en individueel onthaal op afspraak aan de receptie van onze ateliers.

Als je symptomen vertoont als hoest of koorts bij aankomst op onze site, vragen we je om je bezoek uit te stellen tot na een medisch onderzoek.

We doen er alles aan om je gezondheid, je veiligheid en je mobiliteit te behouden.

Citroën Service volgt de situatie van erg nabij op en zal de openingen van onze ateliers dagelijks updaten in lijn met ons netwerk en volgens de ministeriële richtlijnen.

Gezien de omstandigheden kunnen bepaalde garages evenwel gesloten blijven of aangepaste openingsuren hanteren. We nodigen je daarom uit om je atelier vooraf te contacteren om zijn beschikbaarheid te controleren.

Draag zorg voor jezelf en je omgeving.

Het Citroën Service team

WE BLIJVEN BEREIKBAAR

Covid_19_7_400x250

Ontdek alle gegevens van het dichtstbijzijnde Citroën atelier.

Covid_19_4_400x250

Contacteer de Citroën klantendienst via het contactformulier. 

Covid_19_8_400x250

Maak online een afspraak nadat je de opening van het Citroën atelier hebt nagekeken.

Assistance-1_625x250

WE BLIJVEN AAN JE ZIJDE

CITROËN ASSISTANCE

Onze Assistance bijstand blijft behouden. Bij panne kan je Citroën Assistance contacteren op 00 32 78 05 10 20.

WE BEANTWOORDEN AL JE VRAGEN

VIGNETTE-1_120x120

Blijft mijn garantie behouden als ik niet op tijd kom voor mijn nazicht?
Er wordt een tolerantie toegepast met betrekking tot de vervaldata van het contactplan: tot 3 maanden of 3000 km.  

VIGNETTE-2_120x120

Ik heb een niet dringende interventie, hoe kan ik mijn afspraak online aanpassen?
Je kan rechtstreeks naar je atelier of de Citroën klantendienst bellen, of je kan je afspraak online aanpassen via de e-mail die je hebt ontvangen ter bevestiging.

VIGNETTE-3_120x120

Welke interventies kan ik in het atelier laten uitvoeren tijdens de afzonderingsperiode?
We kunnen alle gewoonlijke interventies uitvoeren (onderhoud, herstelling …). We geven momenteel echter voorrang aan dringende interventies.

VIGNETTE-4_120x120

Zijn de ateliers open voor alle klanten?
Ja. We zorgen voor je wagen, of je nu een professional of een particulier bent.

VIGNETTE-5_120x120

Mijn wagen is teruggeroepen. Moet ik naar een atelier komen?
Ja. Je veiligheid is onze prioriteit.

VIGNETTE-6_120x120

Is de wegbijstand nog altijd actief?
Ja. We behouden deze dienstverlening. Indien nodig blijven we bereikbaar op 00 32 78 05 10 20. Bij panne zal je wagen versleept worden naar je huis als je over parkeerruimte beschikt of naar een hersteller. We bieden je een mobiliteitsoplossing aan om je naar huis te voeren.

VIGNETTE-7_120x120

Hebben garages echt het recht om klanten te ontvangen?
Garages maken deel uit van de handelszaken die toestemming hebben om verder te functioneren volgens het besluit van 15 maart 2020 ter aanvulling van het besluit van 14 maart 2020 met betrekking tot de verschillende maatregelen aangaande de strijd tegen de verspreiding van het covid-19-virus. Zo is iedereen verzekerd van de betrouwbaarheid van zijn wagen voor professionele en/of persoonlijke ritten.

Top