Onze verkoopsadviseurs blijven online of telefonisch beschikbaar. Aarzel niet om ons te contacteren.
MEER WETENCitroën stelt het resultaat voor van een geslaagde samenwerking met een ander creatief Frans merk dat niet bang is van een portie durf: le coq sportif. Om 70 jaar Type H-bestelwagen te vieren, hebben de 2 merken een originele Type H en een Nieuwe Jumpy gepersonaliseerd in de kleuren van le coq sportif.
Toen het 5 jaar geleden terugkeerde naar de Franse wegen in de karavaan van het grootste evenement in de wielersport, zette le coq sportif een Citroën Type H in. Een iconische wagen die door zijn looks en geschiedenis ieders verbeelding prikkelde en het enthousiasme van groot en klein wist te wekken door het grote publiek op te zoeken.
Het zijn die nabijheid en gemoedelijkheid – zeer belangrijke waarden in de wielersport – die de leidraad vormen bij alles wat le coq sportif doet. Het merk is trots op zijn populaire karakter – populair in de positieve zin van het woord, namelijk dicht bij de mensen en inspelend op de manier waarop zij leven, met producten die kwaliteit koppelen aan comfort en zich onderscheiden door hun design.