Verwijzing in seconden

Sinds 1919 begeleidt Citroën mensen in goede en slechte tijden. De huidige periode is moeilijk voor iedereen. Maar ook al kunnen we elkaar fysiek niet meer zien nu onze verkooppunten hun activiteiten gedeeltelijk of zelfs volledig hebben moeten stoppen, toch willen we de uitzonderlijke band behouden die tussen ons bestaat.

Al onze diensten blijven dan ook online beschikbaar om zorg te dragen voor je Citroën. 

Onze teams zijn bereikbaar op afstand. Je kan onze contactformulieren gebruiken om je aanvraag naar hen door te sturen.

Als je je ondanks de afzonderingsmaatregelen toch moet verplaatsen en als je daar problemen bij ondervindt, dan kan je nog altijd ons bijstandsnummer bellen dat je hier vindt.

Wees gerust, we doen er alles aan om je tevreden te stellen.

We hopen je snel terug te zien en vragen je intussen om zorg te dragen voor jezelf en je omgeving.

Alle Citroën teams 

AANVRAAG PRIJSOFFERTE

20H09

AANVRAAG BROCHURE

20H53

INFORMATIE AANVRAAG

mailing.347081

KLANTENDIENST

Beste klanten,

Gezien de beperking van het aantal verplaatsingen en de gezondheidsmaatregelen die zijn getroffen ter bescherming van onze medewerkers, raden we je aan om ons je aanvragen hoofdzakelijk via het contactformulier te bezorgen.

Post wordt zo snel mogelijk verwerkt maar niet prioritair.

Ook de wachttijden bij onze telefonische oproepen kunnen oplopen.

We bedanken je eveneens voor je begrip voor de mogelijk tragere verwerking van je aanvragen.

We laten je tot slot weten dat aanvragen rond wagens die immobiel zijn in de verkooppunten met voorrang zullen behandeld worden.

We verontschuldigen ons voor deze uitzonderlijke en tijdelijke maatregelen.

De Citroën klantendienst

Contenu-Carstore

EVEN @ DISTANCE

KOOP JE ONMIDDELLIJK BESCHIKBARE WAGEN

Moet je ondanks de afzonderingsmaatregelen toch een wagen kopen?, Kijk dan op CARSTORE.CITROËN.BE

Je vindt er onmiddellijk beschikbare, nieuwe wagens in je buurt.

BELANGRIJKE CORONAVIRUS-INFORMATIE

Naar aanleiding van de maatregelen opgelegd door de federale regering en om de gezondheid van iedereen te garanderen, mogen onze showrooms geen klanten meer ontvangen.

Onze commerciële teams blijven echter wel vanop afstand bereikbaar. Je kan de contactformulieren gebruiken die beschikbaar zijn op onze website om hen jullie vraag toe te sturen.

We hebben een collectieve verantwoordelijkheid om de mobiliteit te waarborgen voor:

  • Gezondheidswerkers
  • Openbare diensten
  • Klanten die hun voertuigen nodig blijven hebben om te werken, te winkelen of zich te laten behandelen

Hiertoe hebben wij een gepaste service opgezet voor het behandelen van dringende gevallen (herstellingen, ongeval, terugroepacties, levering van bepaalde wagens).

Indien je mobiliteit in het gedrang komt en je wagen een dringende interventie vereist kan je telefonisch of per e-mail contact opnemen met je verkooppunt.

Je kan de gegevens van jouw verkooppunt terugvinden op de dealer locator pagina van onze website.

Heb je een dringende vraag, dan kan je onze FAQ’s raadplegen of je kan ons bereiken via dit formulier.

We kijken er nu al naar uit om jullie allemaal terug te zien. Zorg intussen goed voor jezelf en je dierbaren.

Alle teams van Citroën België Luxemburg.

FAQ

ANTWOORDEN OP JE VRAGEN

Zijn de showrooms geopend ?

Naar aanleiding van de maatregelen opgelegd door de federale regering en om de gezondheid van iedereen te garanderen, mogen onze showrooms geen klanten meer ontvangen.Onze commerciële teams blijven echter wel vanop afstand bereikbaar.Je kan de contactformulieren gebruiken die beschikbaar zijn op onze website om hen jullie vraag toe te sturen.

Blijft de service Citroën Assistance bereikbaar?

De teams van Citroën Assistance blijven ter beschikking in geval van een geïmmobiliseerde wagen (door panne of ongeval). Meer informatie over Citroën Assistance: https://www.citroen.be/nl/naverkoop/onderhoud-en-service/assistancediensten-citroen.html

Mijn wagen heeft een technisch probleem. Wat kan ik doen?

Je kan je verkooppunt contacteren om de richtlijnen te kennen ivm mogelijke herstellingen.In geval van een totale immobilisatie van de wagen zal Citroën Assistance zorgen voor het takelen en het depanneren.

Zijn er gevolgen voor de leveringstermijnen?

Je kan je verkooppunt contacteren dat jou alle beschikbare info kan geven over je bestelde wagen. Wij stellen alles in het werk om, zodra de situatie weer genormaliseerd is, opnieuw optimaal aan de slag te gaan. Wij houden je op de hoogte over het verloop van onze activiteiten.

Blijft het atelier geopend?

We hebben een collectieve verantwoordelijkheid om de mobiliteit te waarborgen voor:

  • Gezondheidswerkers
  • Openbare diensten
  • Klanten die hun voertuigen nodig blijven hebben om te werken, te winkelen of zich te laten behandelen

Hiertoe hebben wij een gepaste service opgezet voor het behandelen van dringende gevallen (herstellingen, ongeval, terugroepacties, levering van bepaalde wagens).

Ik rij momenteel met een vervangwagen. Wat moet ik doen?

Hou hem en gebruik hem gedurende de hele herstelperiode van je eigen wagen en wacht op een seintje van je verkooppunt.

Lopende bestellingen en leveringstermijnen?

Groupe PSA heeft de productiefabrieken tijdelijk gesloten. Dit zal een impact hebben op een aantal aangekondigde leveringstermijnen. Je verkooppunt zal zodra mogelijk contact met je opnemen om je in te lichten over de status van jouw bestelling.

Ik heb een afspraak voor de levering van mijn wagen. Gaat deze nog door?

Gezien de omstandigheden en de maatregelen van de regering kan er geen enkele levering plaatsvinden vóór 19 april inclusief. Neem contact op met je verkooppunt.

Kan ik nog een wagen bestellen?

Het dealernet blijft beschikbaar om je in te lichten, je hebt toegang tot de configurator en je kan ook kiezen voor een stockwagen op https://carstore.citroen.be/nl/home

 Onze teams zijn ter beschikking.

Kan ik een commerciële offerte krijgen?

De aangevraagde offertes via de Citroën-website worden doorgestuurd naar de verkooppunten en worden door onze commerciële teams behandeld. Aarzel niet om contact op te nemen met je verkooppunt.

Voor andere dringende vragen die niet beantwoord werden in bovenstaande FAQ's, kan je contact met ons opnemen via onderstaand formulier.

Top