COVID-19 | Respect gezondheidsmaatregelen in onze showrooms en ateliers - Citroën zet zich in voor jou

MEER WETEN

Verwijzing in seconden

Onze 4 engagements om uw nieuwe auto veilig af te leveren 

Sinds 1919 begeleidt Citroën mensen in goede en slechte tijden. De huidige periode is moeilijk voor iedereen. Maar ook al kunnen we elkaar fysiek niet meer zien nu onze verkooppunten hun activiteiten gedeeltelijk of zelfs volledig hebben moeten stoppen, toch willen we de uitzonderlijke band behouden die tussen ons bestaat.

Al onze diensten blijven dan ook online beschikbaar om zorg te dragen voor je Citroën. 

Onze teams zijn bereikbaar op afstand. Je kan onze contactformulieren gebruiken om je aanvraag naar hen door te sturen.

Als je je ondanks de afzonderingsmaatregelen toch moet verplaatsen en als je daar problemen bij ondervindt, dan kan je nog altijd ons bijstandsnummer bellen dat je hier vindt.

Wees gerust, we doen er alles aan om je tevreden te stellen.

We hopen je snel terug te zien en vragen je intussen om zorg te dragen voor jezelf en je omgeving.

Alle Citroën teams 

vignette-1_120x120.347930.71

ENGAGEMENT N°1

Kies je Citroën op www.carstore.be uit een ruime voorraad wagens aan de beste voorwaarden.

vignette-2_120x120.347931.71

ENGAGEMENT N°2

Bezoek onze showrooms en ateliers, die systematisch worden gecontroleerd op de hoogste gezondheidsnormen.*

vignette-3_120x120.347932.71

ENGAGEMENT N°3

Laat je Citroën op afspraak leveren met strike naleving van de gezondheidsmaatregelen.*

vignette-4_120x120.347933.71

ENGAGEMENT N°4

Virtuele uitleg om je nieuwe Citroën te leren kennen.


*Met naleving van de opgelegde richtlijnen.

AANVRAAG PRIJSOFFERTE

20H09

AANVRAAG BROCHURE

20H53

INFORMATIE AANVRAAG

mailing.347081

KLANTENDIENST

Beste klanten,

Gezien de beperking van het aantal verplaatsingen en de gezondheidsmaatregelen die zijn getroffen ter bescherming van onze medewerkers, raden we je aan om ons je aanvragen hoofdzakelijk via het contactformulier te bezorgen.

Post wordt zo snel mogelijk verwerkt maar niet prioritair.

Ook de wachttijden bij onze telefonische oproepen kunnen oplopen.

We bedanken je eveneens voor je begrip voor de mogelijk tragere verwerking van je aanvragen.

We laten je tot slot weten dat aanvragen rond wagens die immobiel zijn in de verkooppunten met voorrang zullen behandeld worden.

We verontschuldigen ons voor deze uitzonderlijke en tijdelijke maatregelen.

De Citroën klantendienst

Top