Deze website gebruikt cookies. Door verder te surfen op deze website, aanvaardt u het gebruik van de cookies.

Meer weten over de cookies

DS, ambassadeur van Parijs

DS, ambassadeur van Parijs

Vandaag lanceert het merk DS zijn digitale extensie ‘.paris’ voor de DS WORLD PARIS, zijn flagship store in het 8ste arrondissement.

Vandaag lanceert het merk DS zijn digitale extensie ‘.paris’ voor de DS WORLD PARIS, zijn flagship store in het 8ste arrondissement. Als één van de zeven ambassadeurs van ‘.paris’ toont de DS eens te meer zijn Parijse origine met zijn nieuwe webadres: www.dsworld.paris

Parijs is één van de eerste steden ter wereld met een domeinextensie op haar naam. De DS viel meteen voor deze vernieuwing, die verwijst naar zijn Parijse origine. Het merk is geselecteerd als ambassadeur van de extensie ‘.paris’, naast ook de Eiffeltoren en vijf andere merken. Vandaag lanceert DS voor zijn Parijse site, de DS WORLD PARIS, het digitale adres www.dsworld.paris.

“De DS WORLD PARIS in het hart van de Parijse gouden driehoek opende zijn deuren op 27 november 2013”, verduidelijkt Philippe Claverol, directeur Strategy and Experience van het DS-merk. Het is een verkoops- en ervaarruimte die de modellen DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4 en DS 5 van het Europese DS-gamma tentoonstelt. Al deze modellen zijn trouwens in Frankrijk gebouwd. Het is ontworpen als een luxeboetiek, maar het is ook een plek die de waarden van de DS uitstraalt doorheen zijn kwaliteiten, zijn materiaal, zijn design, zijn verwelkoming en zijn aangeboden diensten. De DS is immers het resultaat van de vermenging van een opmerkelijke stijl, verfijning in elk detail en hoogstaande technologie. Waarden die ook terugkomen in het beeld van Parijs, de hoofdstad van de luxe en de mode. Het leek ons dan ook vanzelfsprekend dat de DS WORLD PARIS zonder aarzelen zijn eigen webadres met ‘.paris’ moest krijgen.

Yves Bonnefont, directeur-generaal van het merk DS: We zijn trots ambassadeur te zijn van ‘.paris’, net nu de DS aan zijn niet te weerhouden opmars als automerk bezig is. De uitstraling van Parijs over heel de wereld gaat gelijk op met onze internationale ontwikkeling. Wanneer een klant vandaag in China, wereldwijd nummer één op de automarkt, een DS koopt, schaft hij zich meer aan dan alleen een auto. Hij koopt een stukje van de Parijse droom. Wie beter dan de DS kan dan ook de Parijse sfeer vertegenwoordigen in de autowereld?

De laatste creatie van het automerk, de DS 3 met zijn nieuwe en onmiskenbare koplampuitstraling, vermengt trouwens hoogtechnologisch vakmanschap (alleen al de Xenon Full LED koplampen) met nieuwe mogelijkheden tot personalisatie rond een nieuw, ‘onweerstaanbaar Parijs’-decor dat de monumenten van de hoofdstad in de schijnwerpers plaatst.

Top