[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:NL] [cle1: SECONDES Lang:NL]

TELESERVICES




Met Teleservices analyseert uw wagen zijn technische gegevens en stuurt ze desgevallend automatisch door naar uw Citroën naverkoopdienst. Die kan dan contact met u opnemen en een afspraak maken.

Communicatietechnologie aan boord van uw Citroën

Via Citroën Connect Box stuurt uw Citroën technische info naar uw verdeler, die deze gegevens anders pas kan opvragen wanneer de wagen aankomt in de werkplaats. Zo kan men anticiperen op onderhoudsbeurten waardoor die sneller en efficiënter verlopen.


Optimale onderhoudsplanning


Met Teleservices kan uw Citroën zelf bepalen of hij toe is aan een onderhoudsbeurt of een noodzakelijke interventie. Daarbij wordt de nodige informatie automatisch naar Citroën gestuurd om te bepalen welke actie moet worden ondernomen. U wordt dan door Citroën gecontacteerd omtrent de technische staat van uw wagen en om een afspraak te maken.


Komt uw Citroën in aanmerking?


Deze service vereist dat uw wagen is uitgerust met Citroën Connect Box. De service wordt automatisch geactiveerd na levering van uw wagen na 11 mei 2017.


Hoe inschrijven op Teleservices?


Deze service werkt zonder abonnementskosten. Hij is gratis voor particulieren. 

Indien uw wagen is uitgerust met Citroën Connect Box zal u door Citroën worden gecontacteerd om Teleservices te activeren (indien uw wagen hiermee compatibel is). 

Top