Deze website gebruikt cookies. Door verder te surfen op deze website, aanvaardt u het gebruik van de cookies.

Meer weten over de cookies


Citroën Business, complete oplossingen

- Zijn financiering kiezen om zijn aankoop of leasing te optimaliseren -
- Opteren voor servicecontracten om een gerust gemoed te hebben -
- Zijn medewerkers en zijn materiaal beschermen met zin voor verantwoordelijkheid -
- Zich verzekeren tegen de risico's van buitenaf -
- Een wagenpark in zijn geheel beheren, zowel op het vlak van het verbruik als wat onderhoud betreft -

Een heleboel vragen die u zich stelt wanneer u keuzes maakt. 
Citroën Business engageert zich met een complete reeks concrete en gepersonaliseerde financiële producten en diensten, hoe groot uw wagenpark ook is.

CITROËN FINANCIAL SERVICES

Wie is er beter geplaatst dan Citroën Financial Services om u een financieringsoplossing aan te reiken voor de aankoop van uw Citroën?

Met een bestaan van meer dan 30 jaar en met meer dan 100.000 contacten in de portefeuille hoeven wij onze ervaring niet meer aan te tonen!  Dankzij onze kennis van voertuigen en onze nauwe samenwerking met het dealernet van Citroën kunnen we u tegen bijzonder aantrekkelijke voorwaarden een gepersonaliseerd aanbod voorstellen dat perfect past bij uw behoeften. Bovendien profiteert u van alle voordelen van één contactpersoon! Uw Citroën-dealer zal u met plezier advies verlenen wat financiering betreft en zal u tijdens de volledige levensduur van uw voertuig verder begeleiden.

Deze huurcontracten worden ook Operationele Leasing of Langetermijnhuur genoemd. Het zijn complete huurcontracten zonder aankoopoptie van het voertuig.
Om nog beter te voldoen aan uw specifieke verwachtingen stelt Citroën Financial Services u 2 formules van operationele leasing voor die aangepast kunnen worden aan uw behoeften:
* Citroën Best Lease: Huurformule die binnen uw budget past, voor een bepaalde duur en een bepaald aantal gereden kilometers. U beschikt tegen de beste prijs over de volgende diensten: garantie, periodiek onderhoud (exclusief slijtageonderdelen, die in optie wel gedekt worden) en assistance met de terbeschikkingstelling van een vervangwagen gedurende maximaal 5 dagen.
* Citroën Full Lease: "All in"-huurformule voor een bepaalde duur en een bepaald aantal gereden kilometers: onderhoud, banden (zomer + winter), verzekeringen, assistance en vervangwagen garanderen u een maximale mobiliteit en zonder verrassingen!

U investeert geen kapitaal in het wagenpark. Deze leasingformules houden de bankkredieten vrij. U geniet bij manier van spreken bijkomende kredieten zonder dat deze in de balans verschijnen.

Sterke punten

    • Controle over en budgettering van de kosten
    • Geen zorgen wat de doorverkoop van het voertuig op het einde van het contract betreft
    • De huurprijzen worden beschouwd als algemene kosten die grotendeels aftrekbaar zijn
    • Vereenvoudigde administratie: één contactpersoon en slechts één factuur voor uw volledige fleet
    • Forse besparing van BTW: u betaalt slechts BTW op de huurprijzen en niet op de totaliteit van het kapitaal
    • Vrijhouden van de bankkredieten

Aanbod Langetermijnhuur van CITROËN FINANCIAL SERVICES, merk van PSA Finance Belux NV. (lener) Parc de l’Alliance – Avenue de Finlande 4-8 – 1420 Braine l’Alleud – Tel.: +32 2 370 77 11 Fax : +32 2 332 12 33 - psafinance@mpsa.com – Inschrijvingsnummer FSMA 019653 A.

Meer weten

Citroën Financial Leasing en Citroën Renting zijn financieringsformules met een aankoopoptie op het einde van het contract. Deze huurcontracten zijn bestemd voor professionals die hun Citroën voorbehouden voor professioneel gebruik.
* In Citroën Financial Leasing bedraagt de aankoopoptie minder of gelijk aan 15% van de prijs van de gekozen Citroën; de waarde van het voertuig zal opgenomen worden in uw activa en de te betalen huurprijzen (de schuld) zal in uw passiva verschijnen.
* In Citroën Renting bedraagt de aankoopoptie 16%; de facturen voor de huur zullen geboekt moeten worden als kosten.

Wat de duur van het contract betreft, deze is niet noodzakelijkerwijs gekoppeld aan de duur van de boekhoudkundige afschrijving van het voertuig.

Dankzij deze formules kunnen à la carte diverse services toegevoegd worden zoals de garantie-uitbreiding, het onderhoud en de herstellingen, de assistance.

Sterke punten

  • Aankoopoptie waarvan het bedrag op voorhand gekend is
  • Duur: 24 tot 60 maanden
  • 1ste verhoogde financiële huur mogelijk
  • Een lagere totale kost van de financiering en een formule die dankzij een eerste verhoogde huurprijs fiscaal interessant is
  • Een vereenvoudigde boekhoudkundige opvolging dankzij het slechts één keer boeken van de huur en de services
  • De mogelijkheid om het voertuig regelmatig te vervangen door een nieuw model of om eigenaar te worden op het einde van het contract (aankoopoptie tegen een lage prijs)

Aanbod Financiële Leasing of Renting van CITROËN FINANCIAL SERVICES, merk van PSA Finance Belux NV. (lener) Parc de l’Alliance – Avenue de Finlande 4-8 – 1420 Braine l’Alleud – Tel.: +32 2 370 77 11 Fax : +32 2 332 12 33 - psafinance@mpsa.com – Inschrijvingsnummer FSMA 019653 A.


DE SERVICECONTRACTEN VAN CITROËN

Met zijn garantie-uitbreidingen en zijn onderhoudscontracten maakt Citroën het u mogelijk permanent te beschikken over een sterk presterende, betrouwbare en veilige auto. 
Uw voertuig toevertrouwen aan de professionals van het Citroën-dealernet is een garantie om er zo lang mogelijk en in de beste omstandigheden van te genieten.

Een contract op maat, voor elke behoefte

Het "EssentialDrive"-contract: Garantie-uitbreiding en Assistance PLUS*

Een grotere gemoedsrust

Met de garantie-uitbreiding kan de contractuele garantie verlengd worden tot 8 jaar.

Zo wordt uw kapitaal gevrijwaard en behoudt uw voertuig een hogere doorverkoopwaarde. Ze maakt het u eveneens mogelijk om langer te genieten van de prestaties van het Citroën-dealernet. Bovendien profiteert u van een assistance PLUS* 24u/24 en 7d/7 in Europa.

Details van de offerte

De contractuele garantie-uitbreiding "EssentialDrive" omvat:

  • het onder handen nemen van mechanische, elektrische en elektronische defecten,
  • ASSISTANCE PLUS* op de weg 24u/24 - 7d/7 in Europa met dekking van pechverhelping/takelen naar de dichtstbijzijnde garage of naar keuze van de klant (maximaal 20 km) ingeval van panne, ongeval, diefstal, verlies of in de auto achterlaten van sleutels, brandstofpanne of gebruik van verkeerde brandstof, lekke band, glasbreuk
  • vervangwagen (tot 30 dagen, zelfs 40 dagen in geval van diefstal), logies en voortzetting van de reis,
  • een duur tot 8 jaar,
  • een kilometerstand tot 200.000 km.

  • Beschikbare optie:

Vervangwagen in geval van immobilisatie in de garage

  • * ASSISTANCE PLUS wordt geregeld via het assistentiebedrijf IMA. Deze optie is inbegrepen in alle contracten behalve in de Leasingcontracten, LLD en REVISIONS BOOK. De leasing en LLD contracten beschikken over de optie “ASSISTANCE PLUS” via het bedrijf VTB-VAB. Voor meer informatie over deze optie kan u terecht bij uw Citroën-verkooppunt.

Het "RealDrive"-contract: Garantie, Onderhoud en Assistance PLUS*

De controle over uw budget

Biedt uzelf de expertise van een netwerk van professionals.

Bovenop de contractuele garantie-uitbreiding en de assistance PLUS* stelt Citroën voor om het onderhoud van uw voertuig in handen te nemen.

Details van de offerte

Het "RealDrive"-contract Onderhoud en Assistance PLUS omvat:

  • de prestaties van het contract Garantie-uitbreiding "EssentialDrive"
  • de ASSISTANCE PLUS* op de weg 24u/24 - 7d/7 in Europa met dekking van pechverhelping/takelen naar de dichtstbijzijnde garage of naar keuze van de klant (maximaal 20 km) ingeval van panne, ongeval, diefstal, verlies of in de auto achterlaten van sleutels, brandstofpanne of gebruik van verkeerde brandstof, lekke band, glasbreuk,
  • vervangwagen (tot 30 dagen, zelfs 40 dagen in geval van diefstal), logies en voortzetting van de reis,
  • de onderhoudsbeurten aanbevolen door de constructeur (exclusief slijtonderdelen),
  • een duur tot 8 jaar,
  • een kilometerstand tot 200.000 km.


Beschikbare opties:

  •  Vervangwagen in geval van immobilisatie in de garage of tijdens het onderhoud
  •  Zomerbanden
  •  Winterbanden op bestaande velgen of op wintervelgen
  •  Opslag van de banden, het Tyres Hotel
  •  Voorbereiding en Bezoek aan Technische Keuring
  • * ASSISTANCE PLUS wordt geregeld via het assistentiebedrijf IMA. Deze optie is inbegrepen in alle contracten behalve in de Leasingcontracten, LLD en REVISIONS BOOK. De leasing en LLD contracten beschikken over de optie “ASSISTANCE PLUS” via het bedrijf VTB-VAB. Voor meer informatie over deze optie kan u terecht bij uw Citroën-verkooppunt.

Het "TotalDrive"-contract: Service en Assistance PLUS*

Een complete service, in alle transparantie

Voor een perfecte sereniteit.

Met dit contract begeleidt Citroën u in alle situaties dankzij: de assistance PLUS*, de garantie-uitbreiding, de onderhoudsbeurten en de vervanging van slijtonderdelen.

Details van de offerte

Het Servicecontract "TotalDrive" omvat:

  • de prestaties van het contract Garantie-uitbreiding "EssentialDrive"
  • de ASSISTANCE PLUS* op de weg 24u/24 - 7d/7 in Europa met dekking van pechverhelping/takelen naar de dichtstbijzijnde garage of naar keuze van de klant (maximaal 20 km) ingeval van panne, ongeval, diefstal, verlies of in de auto achterlaten van sleutels, brandstofpanne of gebruik van verkeerde brandstof, lekke band, glasbreuk,
  • vervangwagen (tot 30 dagen, zelfs 40 dagen in geval van diefstal), logies en voortzetting van de reis,
  • de onderhoudsbeurten aanbevolen door de constructeur
  • de vervanging of in oorspronkelijk staat terugbrengen van de slijtonderdelen,
  • een duur tot 8 jaar,
  • een kilometerstand tot 200.000 km.


Beschikbare opties:

  •  Vervangwagen in geval van immobilisatie in de garage of tijdens het onderhoud
  •  Zomerbanden
  •  Winterbanden op bestaande velgen of op wintervelgen
  •  Opslag van de banden, het Tyres Hotel
  •  Voorbereiding en Bezoek aan Technische Keuring
    • * ASSISTANCE PLUS wordt geregeld via het assistentiebedrijf IMA. Deze optie is inbegrepen in alle contracten behalve in de Leasingcontracten, LLD en REVISIONS BOOK. De leasing en LLD contracten beschikken over de optie “ASSISTANCE PLUS” via het bedrijf VTB-VAB. Voor meer informatie over deze optie kan u terecht bij uw Citroën-verkooppunt.

Het Citroën "Revisions Book"-contract

Betaal uw onderhoudsboekje in maandelijkse schijven

Ontdek de gemoedsrust van het beter onder controle kunnen houden van uw budget voor de auto.

Citroën voert de prestaties uit die in het onderhoudsboekje van uw voertuig voorzien zijn.

Details van de offerte

Het "Revisions Book"-contract voorziene onderhoudsbeurten omvat:

 de onderhoudsbeurten die de constructeur aanprijst
 een duur tot 8 jaar,
 een kilometerstand tot 200.000 km.


Beschikbare opties:

  •  Assistance PLUS*
  •  Vervangwagen in geval van immobilisatie in de garage of tijdens het onderhoud
  •  Zomerbanden- Winterbanden op bestaande velgen of op wintervelgen- Opslag van de banden, het Tyres Hotel - Voorbereiding en Bezoek aan Technische Keuring
  • * ASSISTANCE PLUS wordt geregeld via het assistentiebedrijf IMA. Deze optie is inbegrepen in alle contracten behalve in de Leasingcontracten, LLD en REVISIONS BOOK. De leasing en LLD contracten beschikken over de optie “ASSISTANCE PLUS” via het bedrijf VTB-VAB. Voor meer informatie over deze optie kan u terecht bij uw Citroën-verkooppunt.

CITROËN Auto-verzekering

U geniet van een contract op maat en u hebt de mogelijkheid om naast de burgerlijke aansprakelijkheidsverzekering die in België verplicht is, een mini-omnium- en een omnium-verzekering af te sluiten om uw nieuwe Citroën te beschermen tegen verschillende soorten beschadigingen. 
U kunt ook intekenen op een veiligheidsoptie voor de bestuurder (schadevergoeding van uw eigen blessures en de inherente kosten) en een juridische beschermingsoptie (verdediging van uw rechten en instaan voor de kosten van de advocaten).

De voordelen

  • 3 jaar waardegarantie: in geval van diefstal of van een totaal verlies van uw Citroën die minder dan 3 jaar oud is, kunt u dankzij uw omnium een klassieke vergoeding kiezen in geld of een nieuwe Citroën met dezelfde cataloguswaarde.
  • Totaal verlies van het overgenomen voertuig: u koopt een nieuwe Citroën en u verzekert hem volledig omnium bij Citroën Assurance. Indien uw huidige wagen wordt overgenomen door uw Citroën-concessiehouder, dan is hij eveneens gedekt, in geval van een volledig verlies ingevolge een ongeval, tot de leveringsdatum van uw nieuwe Citroën. De vergoeding zal overeenstemmen met de overnameprijs die werd vastgelegd tussen uw concessiehouder en u.
  • Indien u een beroep doet op een Citroën-concessiehouder in geval van een ongeval waarbij u in uw recht bent of in het kader van uw omnium-verzekering, dan krijgt u een gratis vervangwagen tijdens de volledige herstelperiode van uw Citroën. En in geval van diefstal kunt u vanaf de eerste dag rekenen op een gratis vervangwagen voor een duur van maximum 30 dagen, dankzij uw (mini-) omniumgarantie.
  • Om uw mobiliteit te beschermen is er de eerste assistentie en de assistentie + om u en uw familie te beschermen.
  • Indien u verantwoordelijk bent voor een ongeval, dan verhindert  de Click dat uw premie verhoogt.

Voor alle inlichtingen kunt u bellen naar 0800 23 118 of kunt een afspraak maken bij uw Citroën-verdeler, erkend door de FSMA

Wettelijke vermeldingen

Tankkaart

Om uw uitgaven in detail te beheren

Met de tankkaart:

  • hoeft u geen onkostennota's meer op te maken,
  • controleert u uw uitgaven door naar keuze te beschikken over het overzicht van het verbruik dat al dan niet inbegrepen is in de huurprijs Langetermijnhuur Citroën Financial Services,
  • kunt u gebruik maken van de netwerken van de grote brandstofbedrijven, in België en in het buitenland.

Door de tankkaart te koppelen aan ons fleet management op internet (Interp@rc2) kunt u per tankbeurt nagaan hoeveel kilometer het voertuig rijdt.

De voordelen

    • De kaart werkt zoals een betaalkaart.
    • Ze biedt de keuze tussen drie grote brandstofleveranciers: Total, Shell en Esso in België (Shell en Esso elders in Europa).
    • Er moet geen garantie of voorschot betaald worden op het verbruik.

Fleet Management

Beheer uw wagenpark via internet

Citroën Financial Services stelt een efficiënte fleet management-oplossing voor die toegankelijk is via internet. 
Deze tool is eenvoudig, snel en gebruiksvriendelijk en geeft u toegang tot alle essentiële informatie van elk van uw voertuigen.

U kunt op elk moment inschrijven door contact op te nemen met uw Citroën Financial Services-adviseur.

Reeds geabonneerd?
Beheer uw park via de volgende link: https://interparc.mpsa.com/BE

Voordelen

    • Uiterst reactief dankzij de planning van onderhoudsbeurten en de identificatie van rijafstanden.
    • Een onberispelijk onderhoud met de waarschuwingen en het overzicht van onderhoudsbeurten en herstellingen die in de garage werden uitgevoerd.
    • Een vereenvoudigde gegevensverwerking dankzij de (standaard of gepersonaliseerde) query-functies en de mogelijkheid om de gegevens in Excel-formaat te downloaden.
    • Regelmatige toename van de kilometerstand, van het brandstofverbruik (op voorwaarde dat voor de tankkaart geopteerd werd) en van het onderhoud.

Top